Unohdin että mäkin seuraan The World God Only Knows S2:sta One Piecen ja Naruton seurassa vielä

Samoin<3heintsi wrote: 1q5x5q
IppE602 wrote: 2i3r50
se on sitä kun japani animoiDD haha, tipahdin kyllä totaalisesti
Hassu Lanttu~Lanttu wrote: 5b735f
Äärgh, minulla on kaikki kevään kesän mikälie animet jääny kesken. >: Joskus vielä katson loppuun, joskus...
Sen sijaan Dean Wonderlandia luen suurella mielenkiinnolla atm, samoin Kuragehimeä<3 Ja niitä kaikkia mitä olen jo katsonut/lukenut en ala listaamaan, vie vaan turhaa tilaa sivulta kun tuskin ne ketään kiinnostaa muutenkaan.
Tosi masentava sarja välillä, ja loppuratkasu ei eieiei aivan paskaa. Mutta on ihan hyvä sarja silti. tuon tekijän animeissa ei vaan oo ikinä muitaku miehiä joka on omasta mielestä vähän epätodellista.. hyvin miehinen maailma.ragelewa wrote: 4k4j2h
aloitin kaijin katsomisen tänään, jaksossa 15 mennään huhhuh mikä sarja
Dem spoilertags. Use them.ragelewa wrote: 4k4j2h
ja kaikki itkee kaijissa kokoajan. Tai se on kyllä ymmärrettävää kun yrittää mennä pilvenpiirtäjästä toiselle metallipalkkia pitkin kävelemällä
Menihän siltä kaikki sormet toisesta kädestä.heintsi wrote: 1q5x5q
Ja eikö sillä menny muutama sormiki? voipi olla että muistan väärin. Se yks kidutuskeino jossa kidutettava pakotettiin kumartumaaan tulikuumaa rautaa vasten oli kans aika brutaali. Joka tapauksessa noiden lisäksi siinä lopussa ei tapahtunut oikeestaan mitään..ethox wrote: 3wp4p
korva meni![]()
Aijai <3. Unohdit Hikaru no Go:sta tän.ethox wrote: 3wp4p
Nostalgia tier:
MKR!!!!!!111
Berserk
Hikaru no Go ja... Moar Hikaru no go
Oli aika tylsä kun katsottiin lantun kanssa se pari viikkoa sitten tuo nausicaä. Mutta ehkä se aukee mulle paremmin toisella katselukerralla jota ei tosin ihan heti tule~ Ja miksi vitussa se ä on siellä lopussa?IppE602 wrote: 2i3r50
nausicaä on aika jännä, kattelin sen pikkusiskon kanssa jokuaika sitten.
Muutenkin noita Ghibli juttuja tullu sen kanssa katottua (kaikki noista paitsi Porco Rosso)
A new Hunter × Hunter anime adaptation was announced in July 2011. Instead of continuing the story from the OVA series, it will restart the story from the beginning of the manga. It will be directed by Hiroshi Kōjina, produced by Madhouse, and will feature scripts by Jun Maekawa and character designs by Takahiro Yoshimatsu. The series is set to air weekly on Nippon Television starting October 2, 2011.FUCK YEAH
Minun kaikkien aikojen lempi anime/mangasarja. Se on sellanen action/adventure/supernatural tyyppinen sarja jossa on tappeluita ja hyvä tarina. Suosittelen ehdottomasti katsomaan.IppE602 wrote: 2i3r50
(mistä hunter x hunter edes kertoo?)