ei hyvää päivää, kattelin täs jotai sarjoi mitä oon aiemmin kattonu ja tuli tää vastaa
Aijai <3. Unohdit Hikaru no Go:sta tän.ethox wrote: 3wp4p
Nostalgia tier:
MKR!!!!!!111
Berserk
Hikaru no Go ja... Moar Hikaru no go
Oli aika tylsä kun katsottiin lantun kanssa se pari viikkoa sitten tuo nausicaä. Mutta ehkä se aukee mulle paremmin toisella katselukerralla jota ei tosin ihan heti tule~ Ja miksi vitussa se ä on siellä lopussa?IppE602 wrote: 2i3r50
nausicaä on aika jännä, kattelin sen pikkusiskon kanssa jokuaika sitten.
Muutenkin noita Ghibli juttuja tullu sen kanssa katottua (kaikki noista paitsi Porco Rosso)
A new Hunter × Hunter anime adaptation was announced in July 2011. Instead of continuing the story from the OVA series, it will restart the story from the beginning of the manga. It will be directed by Hiroshi Kōjina, produced by Madhouse, and will feature scripts by Jun Maekawa and character designs by Takahiro Yoshimatsu. The series is set to air weekly on Nippon Television starting October 2, 2011.FUCK YEAH
Minun kaikkien aikojen lempi anime/mangasarja. Se on sellanen action/adventure/supernatural tyyppinen sarja jossa on tappeluita ja hyvä tarina. Suosittelen ehdottomasti katsomaan.IppE602 wrote: 2i3r50
(mistä hunter x hunter edes kertoo?)