Sign In To Proceed 2z1z44

Don't have an ? 5p1p6t

osu! to create your own !
forum

Yleinen keskustelu 2g515d

posted
Total Posts
7,940
show more
Älä huoli Mie ja Sakurakaan ei tiedetty asiasta vai mitä Sakura

Topic Starter
IppE

Kdeff wrote: 665z4p

Sakura
:?

IppE602 wrote: 2i3r50

Sakura
:?
Sakura on kuvassa oleva mustatukkainen nainenhenkilö mangasta nimeltä "Gakkou no Sensei (SUYAMA Shinya)"
Topic Starter
IppE

TASTE THE MOTHERFUCKING RAINBOW

o/
En tajua
Topic Starter
IppE
Sateenkaaria.
Ja paljon sateenkaaria 8-)
En tajua :(
lulz, toimiiko tuo edes enään vai onko tuolla taustavärillä yhtään merkitystä?
Topic Starter
IppE
Kyl ton viel peliin voi laittaa, 2px vähintään UV:n reunasta ennen kun tulee sateenkaarivärit.

Niille jotka ei tajua:

Tuon tekstuurit, jossa taustalla sateenkaaren värejä koska fabulous.
Ei siinä sen enempää mitään idea ole.

Mukku wrote: 2t4gb

Älä huoli sitten meitä on kaksi *paijaa päätä* :)
IppE ehdota sinne sun studioon että tekis kunnon asepackin HL2seen. Ne nykyset siel listas on mälsiä.
Topic Starter
IppE

LunaticMara wrote: 3m3p4i

IppE ehdota sinne sun studioon että tekis kunnon asepackin HL2seen. Ne nykyset siel listas on mälsiä.
Tee ite, mää oon ainoo joka siel tekee jotain.

Tee ite, mää oon ainoo joka siel tekee jotain.
Jos annat latauslinkit kaikkiin tarvittaviin softiin ja vaikka yhden tai kahden kivan tutoriaalin.
Topic Starter
IppE
PERJANTAI.

Elikkä tääkö niinkus on jonkun 3D aseen niinsanottu "levitetty" (tai avattu) malli (tai jotain sinneppäin...)
Taisin kyllä tajuta kuvan idean mutta en tiiä oikeen miks tota kutustaan oikeesti kun joku 3D juttu avataan tollain
Topic Starter
IppE

TraceTheKriken wrote: 6u6242

Elikkä tääkö niinkus on jonkun 3D aseen niinsanottu "levitetty" (tai avattu) malli (tai jotain sinneppäin...)
Taisin kyllä tajuta kuvan idean mutta en tiiä oikeen miks tota kutustaan oikeesti kun joku 3D juttu avataan tollain
UV unwrap kyllä, ja tekstuurit siinä päällä sitten.
Ylpeä siitä että osaa tehä 3D malleja 8-)
http://www.fpsbanana.com/wips/35562
Oma tekemä! :)
Topic Starter
IppE

Ja smoothing päin vittua 8-)

Ja smoothing päin vittua 8-)
Totta, ja sitten näin perjantain kunniaks

Casual Friday
Party Hard

Ei mulla muuta 8-)
Topic Starter
IppE
Peniksiä tulee ikkunoista ja venttiileistä, jumalauta!

vittu ä sienet
Topic Starter
IppE
Erinäiset tutkijat ovat väittäneet, että tatti ei ole ainoa oikea sieni. Tästä ei toki ole varmuutta, sillä sienten äänitorvena tunnettu Kaalimato vesipiippuineen ei ole kommentoinut asiaa. Hikipedia ei ole päässyt henkilökohtaisesti tapaamaan tätä kuulemma vesipiippua polttelevaa toukkaa, koska sienien käyttäjät ovat kertoneet hänen näyttäytyvän vain asialleen omistautuneille sienen pureskelijoille. Tunnettu tosiasia on kuitenkin se, että sienien nauttiminen päivälliseksi tuo paljon ystäviä. Enimmäkseen pieniä ja vihreitä. Sienien väreillä ja muodoilla on usein suuriakin eroja, mutta vaikutukset käyttäytymiseen ovat useimmiten samat; Tavallisesti sienten jälkeen ajatukset vapautuvat ja kaikki pienet ystävälliset pikkuveikot ryömivät koloistaan sinua tervehtimään. Tämän epäillään johtuvan sienten feromonisesta tuoksusta. Sienet lisäävät myös inspiraatioherkkyyttä, sillä ne nopeuttavat aivokuoren verenkiertoa. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun verenkierto olisi yltynyt niin kovaksi, että pollassa olisi napsahtanut verisuoni poikki. Käyttäjien mukaan, tämä on kuitenkin enimmäkseen liiallisen ajattelun ja flash-animaatioiden katselun syytä. Sienien onnistuneen nauttimisen jälkeen teksti näyttää kertakaikkisen hupsulta. Eikö olekin hupsua?

Erinäiset tutkijat ovat väittäneet, että tatti ei ole ainoa oikea sieni. Tästä ei toki ole varmuutta, sillä sienten äänitorvena tunnettu Kaalimato vesipiippuineen ei ole kommentoinut asiaa. Hikipedia ei ole päässyt henkilökohtaisesti tapaamaan tätä kuulemma vesipiippua polttelevaa toukkaa, koska sienien käyttäjät ovat kertoneet hänen näyttäytyvän vain asialleen omistautuneille sienen pureskelijoille. Tunnettu tosiasia on kuitenkin se, että sienien nauttiminen päivälliseksi tuo paljon ystäviä. Enimmäkseen pieniä ja vihreitä. Sienien väreillä ja muodoilla on usein suuriakin eroja, mutta vaikutukset käyttäytymiseen ovat useimmiten samat; Tavallisesti sienten jälkeen ajatukset vapautuvat ja kaikki pienet ystävälliset pikkuveikot ryömivät koloistaan sinua tervehtimään. Tämän epäillään johtuvan sienten feromonisesta tuoksusta. Sienet lisäävät myös inspiraatioherkkyyttä, sillä ne nopeuttavat aivokuoren verenkiertoa. Ei olisi ensimmäinen kerta, kun verenkierto olisi yltynyt niin kovaksi, että pollassa olisi napsahtanut verisuoni poikki. Käyttäjien mukaan, tämä on kuitenkin enimmäkseen liiallisen ajattelun ja flash-animaatioiden katselun syytä. Sienien onnistuneen nauttimisen jälkeen teksti näyttää kertakaikkisen hupsulta. Eikö olekin hupsua?
Herkkutatti (vanhastaan myös kivitatti) (Boletus edulis) on arvostetuimpiamme ruokasieniä ja erinomainen ruokasieni. Sientä viedään Suomesta Italiaan. Herkkutattia ei esikäsitellä. Herkkutateista saadaan myös vihreää ja keltaista väriä.
Herkkutatin lakki on 5-30 cm leveä, kupera ja paksumaltoinen. Yläpinnan sävy vaihtelee suuresti vaaleanruskeasta punertavan kautta tummanruskeaan. Sienen pillistö on aluksi valkoinen, sen jälkeen keltainen ja lopuksi hieman vihertävä . Pillistö muodostuu pienistä pyöreistä pilleistä. Herkkutatin jalka on tukeva 5-15 cm pitkä ja nuorissa sienissä pullea ja sen pinnalla on valkoinen verkkokuvio, joka näkyy selvimmin jalan yläosassa. Malto on valkoista nuoruudessa kiinteä, mutta pehmenee vanhemmiten. herkkutatti haisee pähkinäiseltä. Sen erottaa muista sienistä tukevan jalan avulla. Useimmien sen väri on punertavan ruskea.
Herkkutatti on hyvin yleinen koko Suomessa, tosin sato vaihtelee vuosittain, lukuun ottamatta Tunturi-Lappia, josta se puuttuu. Herkkutatti kasvaa yleisimmin havumetsissä, sillä se on kuusen juurisieniä.
Herkkutatti toukkaantuu varsin nopeasti etenkin lämpimillä säillä. Herkkutattia ei pidä sekoittaa hyvin saman näköiseen sappitattiin, jolla on samantapainen verkkokuvio.
Herkkutatilla on useita lähisukulaisia, jotka muodostavat symbioottisia suhteita eri puulajien kanssa ja ovat usein nimetty niiden mukaan (männynherkkutatti, koivunherkkutatti, tammenherkkutatti). Nämä sienet ovat ulkonäöltään ja ruoka-arvoltaan hyvin samanlaisia kuin herkkutatti. Herkkutattia voi joko pakastaa tai kuivata viipaleina. Kuivattuna se on loistavaa ainesta sienikeittoon.Trolololo~
Topic Starter
IppE
Sienten kotikasvatusta pidetään yleisesti vaativana tehtävänä, mutta Hikipedia neutraaleine näkemyksineen kokee tarvetta korjata tämä virheellinen mielikuva. Kasvatus nimittäin tapahtuu näin:

1. Etsi sieni, mikä tahansa.
2. Pilko kyseinen sieni palasiksi. Palasien koko on noin ½-2cm.
3. Hanki kuppi johon laittaa sienet, kaada siihen multaa ja paina palaset multaan.
4. Kastele hyvin ja peitä vessapaperilla.
5. Piilota saunan perimmäiseen nurkkaan. Jos et omista saunaa, etsi jokin muu kostea ja lämmin paikka.
6. Kastele milloin hyvältä tuntuu.
7. Viikon parin jälkeen sinulla on muutama maukas sieni.

Mitä sitten tehdään?

Entä nyt, kun olet saanut viljelmäsi vihdoin kukoistamaan? Nyt tietenkin valmistetaan hieman Sienikeittoa! Alla on hikipedistien suosittelema ohje tätä kulinaristista einestä varten:

1. Ota kasvattamasi sienet ja maista muutamaa laadun varmistamiseksi.
2. Ota kattila ja laske sinne noin litra vettä. Mausta vesi oreganolla.
3. Heitä sienet veteen, nuolaise hieman kyljestä.
4. Ota pienen menninkäisen tarjoamat perunat ja muussaa ne soseeksi vapaavalintaisella työvälineellä.
5. Heitä soossi kattilaan. Älä naura eteesi materialisoituneen fantin virnistyksille tai saat katua. Maista keitosta. Lisää mausteita tarpeen mukaan.
6. Jos kattilasi ympärille kokoontuneet väriläiskät alkavat hermostuttaa liikaa, pura paineita kikattelemalla hieman.
7. Heitä sekaan kolme ensimmäistä elintarviketta jääkaapistasi, ihan vain huvin vuoksi. Maista keitosta jälleen.
8. Pidä huolta, etteivät pienet pirut pääse tipahtamaan keittoosi, sillä siitä syntyy epämiellyttävä sivumaku.
9. Kaada keitto sopivan kokoiseen astiaan ja nauti hyvässä seurassa (joka on tavallisesti saapunut jo valmistusvaiheessa).
.
Kyllä. Sienet ovat tärkeitä ihmiselle, siitä ei pääse mihinkään. Minäkin olen ollut täällä metsässä jo jonkin aikaa, Katsoppa tatti ja vahvero vierekkäin mikä oiva pariskunta.

Ja lisää hyvää löytyy alla olevasta linkistä
http://www.youtube.com/watch?v=vWWNp9wHodw
Tuo mies on kyllä aivan mahtava, nähnyt muitakin videoita aiemmin.
.
Topic Starter
IppE
Ja nyt laulu- ja soitinyhtye Suamenleijona esittää kappaleensa Keppana Viimeinen

eih kaikki tietää jo hedbergin ;_; kattonu molemmat dvd:t ja rautaa ovat. Toivottavasti hedberg pysyy maassa kaikesta julkisuudesta huolimatta ja pysyy improvisointiin perustuvassa stand-upissa, en haluais enää toista ismo leikolaa. Yleisestiki ottaen hedberg o harvoja standupkoomikkoja joiden showta jaksaa katsoa.

^Klassikkovideo muuten, ja ton ylikellastuneet/paskaset hampaat o jotai taidetta mitä ei voi normaali ihminen ymmärtää.
Topic Starter
IppE
Nyt ei ole mun synttärit, älkää antako lahjoja.

>:(

Nyt ei ole mun synttärit, älkää antako lahjoja.

>:(
Ei sitten vien tämä uuden TurboHyperHilaVitkutin2000GPSKMegaMono HD:n pois

Tai lyhyesti THHV2000GPSKMM HD

Voiko joku kertoa miten TurboHyperHilaVitkutin2000GPSKMegaMono HD toimii ?
Itsekkin olisin antanut aidon Touhou-soundtrackin mutta ei sitten.
Topic Starter
IppE

Itsekkin olisin antanut aidon Touhou-soundtrackin mutta ei sitten.

Trolololollolollololoo
Touhout on ihan tyhmiä. >:

*juoksee pakoon*
Topic Starter
IppE

Lanttu wrote: 5b735f

*juoksee pakoon*
Pakko myöntää et suurin osa peleista on ihan pyllystä, mut musa on kovaa.

*juoksee pakoon*
Pakko myöntää et suurin osa peleista on ihan pyllystä, mut musa on kovaa.
Et vaan osaa :(
En osaakaan. ;__;

Enkä minä liiemmin pidä musiikeistakaan, liikaa ja liian samanlaista. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

Enkä minä liiemmin pidä musiikeistakaan, liikaa ja liian samanlaista. Muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.
Oikein. Ob

Trolololollolollololoo
Siis tälläinen ihan uusi albumi joka ilmestyi kaksi päivää sitten.
Topic Starter
IppE

Siis tälläinen ihan uusi albumi joka ilmestyi kaksi päivää sitten.
Jaa.
Lanttu parka.

Hei sie saat tän uuden TurboHyperHilaVitkutin2000GPSKMegaMono HD:n kun Ipelle se ei kelvannut :)
Mikset anna sitä minulle? Olen sinun paras ystäväsi. <3

Mikset anna sitä minulle? Olen sinun paras ystäväsi. <3
Mistä lähtien :?

*kävelee monistus laitteen luo ja monistaa esineen*

Noin nyt kummallekin on :)
Topic Starter
IppE

*kävelee monistus laitteen luo ja monistaa esineen*
http://pelaajalehti.com/2010/10/05/3d-t ... aa-laseja/

Miltähän anime näyttää 3D:nä? :D
Topic Starter
IppE
Varsin tyhmältä varmaan, kun niiden idea on juuri olla 2D materiaalia.

3D Regza GL1 -sarjan televisiot perustuvat CELL-prosessoriin, jollaisen myös PS3-sisältää.
No ei niillä kauaa kestäny, Toshiba kuitenkin jo ton CELL:in suunnitteluvaiheessa joskus v. 2004 mukana ollessaan päätti että käyttää sitä televisioissa.

Mistä lähtien :?
No kai sä ny muistat sen yhen illan~
Topic Starter
IppE
Ja haaremi kasvaa...

8-)

Ja haaremi kasvaa...

8-)
Sisäkön asu varattu mulle!
Tyhmäkin sen huomaa (Häh?)
Tää juttu selvä on (On?)
Ne rakastuu, hän hylkää ystävät
Tää trio duo on (Ou.)
Tuo hurma poikamiehen
Näin ajaa boksistaan
Ja tunnelma taas romantiikallaan
Sen boksin tuhoaa

~

Ahh.
Liittyyx Kisselable mun haaremiin?

Liittyyx Kisselable mun haaremiin?
Se selvästi tahtoo liityä. Se sihteerin asu on mun silti! :evil:
En harrasta haaremeita. 8(

Tules toimistooni niin voimme puhua "palkankorotuksesta".

Tules toimistooni niin voimme puhua "palkankorotuksesta".
Okei :)

*kävelee toimistoon ja katsoo ympärilleen*

Jotenkin musta tuntuu että tää oli huono ajatus :?
Topic Starter
IppE
Nyt alkaa tapahtumien kulku pelottaan :<
Tämähä on vielä normaalia~

In other news, älysin että neljässä hampaassa näkyy mustaa. Onko tämä surullista? Y/N

Tämähä on vielä normaalia~

In other news, älysin että neljässä hampaassa näkyy mustaa. Onko tämä surullista? Y/N
Y, koska mestarin hampaat on mustia :o
Pitää tulla peseen ne :)
Topic Starter
IppE
Ei.

8-)
hmmm piiitkästä aikaa täälläkin jaksan lueskella teiän keskustelua ja huomaan että foorumijoukkoon on liittynyt uusi jäsen :)

ja sitte huomaan et jollakin on ollut synttärin täs muutama päivä sitte... tää tulee hieman myöhäs mut:
Vois sanoa että oon palaileva jäsen enemmänkin kuin uusi :)
Tervetuloa takaisin saisiko olla kahvia? :)
Maid Kdeff palveluksessanne ;)
Topic Starter
IppE

Maid Kdeff palveluksessanne ;)
On sulla poika kummat fetissit c.c

Mara tykkää silti. <3
Topic Starter
IppE
Harvinaisen totta.

Mara, tehdään siitä parempi.

Harvinaisen totta.

Mara, tehdään siitä parempi.
Mikäs on sinulla ideana?
Topic Starter
IppE

Mikäs on sinulla ideana?
┐( ̄ー ̄)┌

Mikäs on sinulla ideana?
┐( ̄ー ̄)┌
Yllätyin :)

Maran onni on tärkein :evil:
Topic Starter
IppE

Hommatkaa ihmeessä huone jo.

Hommatkaa ihmeessä huone jo.
Vihainen tossu tulee ja liiskaa :cry:
Dot. Dot. Dot.

En ole tajunnut mitään pariin sivuun. :?
Me neither. Huonetta ollaan varaamassa Maralle ja sen haaremin jäsenelle.
Topic Starter
IppE
Aika normaalia siis.

Mihkäs meidän ystävämme Pertti on hukkunut?

Aika normaalia siis.

Mihkäs meidän ystävämme Pertti on hukkunut?
Lanttu varmaan osaa vastata tähän 8-)
Jopa JJJ vihaa suomikanavaa.

Topic Starter
IppE
<3

Jopa JJJ vihaa suomikanavaa.

ahaha
Pertti on mun kaapissa ja Jarby mitä ihmettä.
Topic Starter
IppE
Miksikäs se nyt kaappiin on laitettu, varmaan ahdasta olla siellä :(
Eikä ole, se tykkää olla tuolla nurkasa. >:
Topic Starter
IppE
Jännä otus se pertti.

Jännä otus se pertti.

Hyvin Jännä, Kuusi lonkeroakin, sellanen jännä limanen otus..
...en ymmärrä. En vain ymmärrä...
Topic Starter
IppE

XZero94 wrote: 61482m

...en ymmärrä. En vain ymmärrä...

^ Pertti. On muuten kova jätkä, raiskaa kukkojakin.
Aha.

Kenellekään muulle käynyt niin, että kirjoitat jotain schaibaa chattiin ja sit alat hakemaan hiirtä kädelläsi. Lasket kätesi alas, ja kuulet surinaa, koska laskit kätesi juuri elävän ampiaisen päälle. En ole ainoa, enhän? Enhän??
Pertti ei ole haaremissa. On silti kuitenkin kiva jäbä.
Topic Starter
IppE

Pertti ei ole haaremissa.
Minäpäs olen 8-)
Peniskomppanian majuri.
Topic Starter
IppE

Peniskomppanian majuri.
Pentti Hilkuri, Peniskomppanian Majuri.

Salaiset Ansiot.
En kyllä ees päästäis Perttiä teidän haaremiin enää. :?
Topic Starter
IppE
No miksi ihmeessä, kima aina kivempaa :)
Koska Pertti pitää japanilaisista koulutytöistä eikä karvaisista miehistä. >:

Koska Pertti pitää japanilaisista koulutytöistä eikä karvaisista miehistä. >:
Mulla ja pertillä on selvästi samat harrastukset ... eikun ei mitään :oops:

Ja jos Ippe on Majuri niin mikä mie oon, First Maid ? ;)
Topic Starter
IppE
NYT POIKA JUMALAUTA SINÄ ET OLE SISÄKKÖ.

Siskos voi kyllä olla :>

NYT POIKA JUMALAUTA SINÄ ET OLE SISÄKKÖ.

Siskos voi kyllä olla :>
IppE on seksisti.
Topic Starter
IppE

XZero94 wrote: 61482m

IppE on seksisti.
Mutta joo. Uusimmassa lääkärintarkastuksessa (kutsunnat) todettiin että olen vakavasti alipainoinen. En ole kyllä itse huomannut, mutta nyt heräsin (menin klo 20 nuq) siihen että vatsaan rupesi sattumaan ja kauhea nälkä. Tässä sitä nyt syödään leipää kun ei muuta saatana löytänyt.

Oli muuten lykkäystä kahdella vuodella, niin pitää mennä sitä paskaa kuunteleen vuonna 2012.
show more
Please sign in to reply.

New reply 3p1g1j