Videoista puheen ollen, käykää vapaasti kattomassa mun osu! videoita youtubessa: http://www.youtube.com//miikkak112?feature=mhw5IppE602 wrote: 2i3r50
Tuli tässä mieleen että jos jollain on replay josta haluaa videon niin tökkii mua vaikka pm:llä tai jotain, teen ihan mielelläni noita videoita.
Oma eka taisi olla Nalle Puhin sadelaulu tai joku vastaava :DOrkel wrote: 161h6h
Sama täällä. Eka kappale minkä opettelin sillä soittamaan :DMukku wrote: 2t4gb
Osaan Dango Daikazokun pianolla
jee o/
Clannad on parhautta.
Eipä ne mullakaan oo parhaita suorituksia, mutta ompahan niitä sitten jo 107 kappaletta :3miikkak wrote: 1k5b3e
Videoista puheen ollen, käykää vapaasti kattomassa mun osu! videoita youtubessa: http://www.youtube.com//miikkak112?feature=mhw5
Kaikki ei oo ihan niitä parhaita suorituksia...
JAHAS nyt lähdettiin tuolle linjalle.Sutsuka wrote: 3g454o
Minäpäs soitan HUULIHARPPUA.
Tulis teilläki kyyneleet silmiin kun minä sillä soitan jaakko kullan.
viewtopic.php?f=24&t=27838miikkak wrote: 1k5b3e
Haluutko kertoa, et miten teet noi videot? Jos sulla on joku hyvä keino, voisin itekki alkaa käyttämään sitä...
Mulla sama juttu, pitäs jaksaa varata aika joskus, tosin aikaa on vielä reilu vuosi. En kyllä tiie miten pitkään saa jonottaa sinne lääkäriin.Sutsuka wrote: 3g454o
Reikiä ollu jokaisessa hampaassa ja nyt pitäs ennen koulujen loppua mennä paikkaamaan, kun on vielä ilmasta. :/
Hesassa Tennispalatsissa, lisää tietoa täällä. Ja kiitoksia 8Dheintsi wrote: 1q5x5q
Tanssipelikisat? Missä sellaiset järjestetään? Ja peukkuja Shievalle.
En ole maistanu. Lakritsista tykkään enemmän ko salmiakista :>heintsi wrote: 1q5x5q
reiänalkuja on itellä ollu muutama mutta siinäpä se. sinänsä ihme sillä syön karkkia ym monta kertaa viikossa.
Näistä halvan salmiakkimatoista tulee muuten oksettava olo vaikka söis vaan yhden. Mitä mieltä on Mukku the"I like licorice and Osu"?
Easy Moodo : Älä syö paskaa vuoteen.miikkak wrote: 1k5b3e
Repikääs tästä: Ens viikon torstaina tulee vuosi täyteen siitä ku viimeks söin karkkia.
Kuitenkin oot jossain käyny pihalla vuoden aikana, uso tsuke!DataCirno wrote: 6v5e1g
Easy Moodo : Älä syö paskaa vuoteen.miikkak wrote: 1k5b3e
Repikääs tästä: Ens viikon torstaina tulee vuosi täyteen siitä ku viimeks söin karkkia.
Normal Moodo: Älä juo maitoa vuoteen. (Huom - pelkkää maitoa.)
Arcade Moodo: Älä syö karkkia vuoteen.
Lunatic Moodo: Älä juo olutta vuoteen.
Extra Moodo: Älä syö terveellistä ruokaa vuoteen.
DATACIRNO MOODO: Älä käy ulkona vuoteen.
Kuitenkin oot jossain käyny pihalla vuoden aikana, uso tsuke![/quote]IppE602 wrote: 2i3r50
Easy Moodo : Älä syö paskaa vuoteen.
Normal Moodo: Älä juo maitoa vuoteen. (Huom - pelkkää maitoa.)
Arcade Moodo: Älä syö karkkia vuoteen.
Lunatic Moodo: Älä juo olutta vuoteen.
Extra Moodo: Älä syö terveellistä ruokaa vuoteen.
DATACIRNO MOODO: Älä käy ulkona vuoteen.
Confucius Say: "Not all are NEET's"DataCirno wrote: 6v5e1g
En ymmärrä miten selvisit hengissä moisesta kidutuksesta. Viikko ilman konetta? Ei helkkari.Shieva wrote: 1a5l5r
Itelläni pisin aika mitä oon ollu ilman konetta oli viimeeks luultavasti riparillakesällä '08, jollon olin jotain viikon ilman.
Fraps 3.2.2 Build 11496, 30fps, 1024x576, no fps restriction. Luulis että kaikilla on sen verran ok kone että noilla kestää nauhottaa pelatessakin.DataCirno wrote: 6v5e1g
TÄMÄ. Mutta täytyy varautua siihen, että ihmiset voi käyttää eri asetuksia nauhoittaessa. (En tarkoita skinejä, vaan esim. FPSn määrää, half-size/full-size jne)Mukku wrote: 2t4gb
Minusta semmonen ois parempi että joka biisille eri pelaajaa nauhotetaan. Tietenki ne on ne multiplayer matsit
Game Booster :3kupruileva wrote: 3e542c
nyt tuli sellanen perus FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU meininki... >.<
kuka muu mahtaa vihata sitä jos näppäimistö skippaa muutaman painalluksen TAI tulee jäljessä... koska ite sellasta vihaan... ja sit ku on tottunu pelaan läppärin kanssa... joka tykkää ottaa vähä lämpöö... ei oo niin hirveen tehokas (vistan rohmii tehoa om nom) että sellasta... koittaa tässä nyt pelata jotain ...![]()
joo tien kyseisen ohjelman ^^ en oo vaa jaksanu ladata vielIppE602 wrote: 2i3r50
Game Booster :3kupruileva wrote: 3e542c
nyt tuli sellanen perus FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU meininki... >.<
kuka muu mahtaa vihata sitä jos näppäimistö skippaa muutaman painalluksen TAI tulee jäljessä... koska ite sellasta vihaan... ja sit ku on tottunu pelaan läppärin kanssa... joka tykkää ottaa vähä lämpöö... ei oo niin hirveen tehokas (vistan rohmii tehoa om nom) että sellasta... koittaa tässä nyt pelata jotain ...![]()
Auttaa mulla kun se sulkee noi vistan omat tablet ajurit (wisptis.exe) niin toi wacomikin toimii osun kanssa lagimatta
![]()
Pöh, päihitit mun vanhan videon :<kupruileva wrote: 3e542c
koska olen mahottoman huono foorumeitten käyttäjä en osaa ees linkittää videota youtubesta suoraan tänne -.-' muttaah tässä linkkiä
http://www.youtube.com/watch?v=KQJZzge4yeA
mut anyway... tää on yks mun niin sanotuista "nemesis" kappaleista... tää meni yllättävän vähillä kerroilla läpi:D
mut hei heittäkää kommenttia miten mun pelailu menee kosk en oo mikää "pr0" täs.. ja tosiaan hiiri + näppis tyyli
ja nyt takas vanhaan haasteeseen ryuusei musume - HappyMIX
IppE602 wrote: 2i3r50
Pöh, päihitit mun vanhan videon :<kupruileva wrote: 3e542c
koska olen mahottoman huono foorumeitten käyttäjä en osaa ees linkittää videota youtubesta suoraan tänne -.-' muttaah tässä linkkiä
http://www.youtube.com/watch?v=KQJZzge4yeA
mut anyway... tää on yks mun niin sanotuista "nemesis" kappaleista... tää meni yllättävän vähillä kerroilla läpi:D
mut hei heittäkää kommenttia miten mun pelailu menee kosk en oo mikää "pr0" täs.. ja tosiaan hiiri + näppis tyyli
ja nyt takas vanhaan haasteeseen ryuusei musume - HappyMIX
woot highlight o_ODatacirno wrote: 5x4762
PROTIP: Highlight. Olisin tullut samantien paikalle.