{"content":"\n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Carmlillball<\/a>\n\n \n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 129 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed April 2018<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Carmlillball<\/a>\n\n \n 2019-06-29T13:39:26+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n ^ I pretty much do that all the time already. I've already started to listen to a new band today.\n< I think I'm learning too many languages, and definitely know way too many bands. I still don't fully know my favourite bands' discography because I haven't given myself enough time to learn it all before discovering a new band.\n> Pen\nv Describe a favourite flower.\n\nEdit: Misplaced comma.\nEdit 2: That was an APOSTROPHE.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n Last edited by Carmlillball<\/a> 2019-06-29T13:40:37+00:00<\/time>, edited 2 times in total.\n <\/div>\n \n \n \nI'm gonna regret posting that<\/em><\/strong><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n captainmilk<\/a>\n\n \n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 105 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed April 2015<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n captainmilk<\/a>\n\n \n 2019-06-29T21:36:57+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n ^ I don't really think about flowers, but where I live there's these pink trees in spring that look like cherry blossoms and there's one in front of my house that's very nostalgic. I don't know if it's a cherry blossom tree or not really.\n< Thinking about cleaning my room, but I'm too lazy\n> I hope the ice in my lemonade doesn't melt\nv You like offensive memes<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Carmlillball<\/a>\n\n \n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 129 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed April 2018<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Carmlillball<\/a>\n\n \n 2019-06-30T08:01:36+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n ^ Sometimes I love them, sometimes they feel awkward to see\/watch.\n< I still keep checking my emails every day....\n> Not sure whether to study Arabic or not? It's a beautiful language, but I have no real purpose for it.\nv You play cards or board games.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \nI'm gonna regret posting that<\/em><\/strong><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/span>\n <\/span>\n <\/div>\n \n AHHHHHHHHHHHHHH<\/a>\n\n \n Beatmap Nominator\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/i>\n <\/div>\n <\/a>\n\n \n <\/i>\n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 935 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed April 2016<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n AHHHHHHHHHHHHHH<\/a>\n\n \n 2019-06-30T09:00:07+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n ^ Yes. In fact I had a ludo game with my family last night\n< I need to stop procrastinating and clean my modding queue\n> Daddy problems\nv Have you ever tried DnD and if so, do you like it?<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n Your local friendly teletubby<\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Nate Bait<\/a>\n\n \n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 156 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed April 2017<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Nate Bait<\/a>\n\n \n 2019-07-02T18:50:29+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n ^ No, haven't heard of it. Seems pretty interesting and complex, though.\n< Introverted person, I'm also scattered around various hobbies\n> e\nv You've travelled internationally before.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n <\/span><\/span>i am on my last brain cell<\/a><\/div><\/div><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Carmlillball<\/a>\n\n \n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 129 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed April 2018<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Carmlillball<\/a>\n\n \n 2019-07-03T11:52:27+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n ^ Nope. Never had the money. I would love to, though!\n< Finally got batteries for my camera! I'm prepared to use it pretty much non-stop! c:<\/span>\n> Marco has a damn good voice\nv You play Osu!.<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \nI'm gonna regret posting that<\/em><\/strong><\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/span>\n <\/span>\n <\/div>\n \n AHHHHHHHHHHHHHH<\/a>\n\n \n Beatmap Nominator\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/i>\n <\/div>\n <\/a>\n\n \n <\/i>\n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 935 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed April 2016<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n AHHHHHHHHHHHHHH<\/a>\n\n \n 2019-07-03T12:15:07+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n ^ No. I play osu!mania\n< Currently having some family problems. It sux\n> Try to listen to Frums. Such a good composer\nv You like onion?<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n Your local friendly teletubby<\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n Kyomaku<\/a>\n\n \n \n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 246 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed September 2011<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n Kyomaku<\/a>\n\n \n 2019-07-03T16:53:30+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n ^ Yes\n< I love Tales of Symphonia.\n> New Anime season has some promising titles and good second seasons coming, I'm excited.\nv Fanservice in anime sucks, you agree?<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/a>\n <\/div>\n \n \n <\/span>\n <\/span>\n <\/span>\n <\/div>\n \n AHHHHHHHHHHHHHH<\/a>\n\n \n Beatmap Nominator\n <\/div>\n \n \n \n \n <\/i>\n <\/div>\n <\/a>\n\n \n <\/i>\n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n <\/span>\n <\/a>\n <\/div>\n \n \n \n 935 posts\n <\/a>\n <\/div>\n\n \n ed April 2016<\/strong>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n \n \n \n AHHHHHHHHHHHHHH<\/a>\n\n \n 2019-07-03T17:11:20+00:00<\/time>\n <\/a>\n <\/div>\n <\/div>\n\n <\/div>\n\n \n \n ^ Yes. Actually I dropped so many series just because of overwhelming fanservice.\n< I just got a nosebleed\n> Most animes have weird paces\nv Your favorite FG and why<\/div>\n <\/div>\n <\/div>\n\n \n \n Your local friendly teletubby<\/div>\n <\/div>\n \n <\/div>\n <\/div>\n \n \n \n 6l3f10